måndag 15 september 2008

DNs analys passar inte in på Fredrick och Annie

DN skriver att Partipiskan biter sämre på personvald" och nämner en mängd exempel. Fredrick Federley och Annie Johansson, Centerpartiet, hör uppenbarligen till undantagen som bekräfar regeln. De personvaldes på grund av deras starka liberala profil före valet, ändå svek de fullständigt sina ideal när de röstade för FRA-lagen.

Personligen tvivlar jag på att jag nånsin kommer att kunna lita på Fredricks politiska integritet igen; detta är en av orsakerna till att jag lämnade Centerpartiet bakom mig; jag kände mig sviken och uppgiven. Det mest tragiska är att inte heller de ändringar som partiet föreslagit för att blidka motståndarna är någon direkt förbättring av situationen.

Inga kommentarer:

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet