måndag 17 mars 2008

mAx högt rankade

Av de 3 senaste blogginläggen jag gjort har 2 av dem varit om rätt gamla nyheter. Här är ännu en. Den har inget som helst med de ämnen jag i vanliga fall skriver om.

mAx Arlanda bland världens tre bästa flygplatsrestauranger.

mAx råkar dock vara mitt favorithamburgerställe och därför känns det roligt att läsa sånt här. Jag har självklart provat deras resturang på Arlanda och kan bara hålla med om att den är synnerligen trevlig och ack så mycket bättre än exempelvis den tragiskt kassa sushiresturang som finns i Sky City; normalt sätt är jag en sushiälskare, men den sushi som fanns där var verkligen ingenting att hänga i julgranen...

Synd bara att det bara är inrikespassagerarna som får glädje av mAx resturang; själv flyger jag ju oftast bara mellan Stockholm och Tammerfors, vilket innebär att jag inte kommer åt deras resturang. Jag får hoppas att de får bra omsättning så att de öppnar en till resturang, antingen i Sky City eller i Terminal 5.

[Edit: hittade även CNNs artikel samt mAx egna artikel].

Inga kommentarer:

 
Rösta på Piratpartiet till EU-parlamentet